jueves, mayo 14, 2009

Lila Rosa !

20090509_5094182

Zuiko 50 mm f 2.0 – Iso 400

14 comentarios:

haideé dijo...

¡Qué sugerentemente envolvente! :)
Abrazos!

Unknown dijo...

Una preciosidad

Anónimo dijo...

Waw, acabo de trobar el teu blog i estic al·lucinant, molt bones fotos! Jo tinc una E-520 i m'has animat a experimentar més! Una pregunta però, alguna fotografia de les que tens penjada podria ser que estigués retocada? Quin programa utilitzes? Gràcies!

PEP dijo...

Hola "Anónimo", això de no saber amb qui parlo ...però be depèn del que entenguis per retocar, tant sols algun retall i una mica de mascara de enfoc, però ja esta. No soc tant bo amb el tractament, per tant procuro que ja surtin decents de la càmera.
Faig servir Lightroom, ja que amb l'ordre i la classificació soc un desastre, i amb això m'ajuda molt !

Gràcies per el teu comentari !
Pep,

Danimenorca dijo...

gran foto, y muy buenos trabajos.
Saludos

Araceli Merino dijo...

Quin macro més genial. Aquets zuiko es una canya. Per cer la rosa
va vestida amb els colors de aquesta temporada, m'agrada.

cascarilleiro dijo...

Un macro genial,con un encuadre excelente.

Saludos.

Anónimo dijo...

Pep,

De tant en tant visito el teu blog i no em deixes de sorpendre amb les teves fotos. Son genials!

Espero que tot t'estigui anant de conya!!

Petons!

Mercè

Madeja de Palabras dijo...

Es como una vals para los sentidos que no oyen.

MAGNÍFICA

Anónimo dijo...

Aquesta foto té una textura especial, sembla inclús que desprengui perfum, la podria tocar....un regal per als sentits!

kitijorda dijo...

una grandissima macro!!

Nany dijo...

OH!!! Pep!! cuanta delicadeza junta... increible, bella, dulce, sublime... maravillosa. un abrazo, amigo y buen fin de semana!!!

Unknown dijo...

Menudo macro, menudas fotos... en definitiva menudo blog. Felicidades

Anónimo dijo...

zelo intiresno, hvala

 

EL DIAFRAGMA © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness